Tuesday, June 24, 2008

AYAH oh AYAH..

erm,ari ahad ri2 aku register kat UITM..aku amek PLK..so far ok la sesi taklimat die..time register pg 2,aku g ngan dila..siap bwk kan aku nasi lemak 2..(sbnarnye aku yg suwoh)..ngeh3..smpai je umah ptg 2,aku tgk ayah aku da terbaring jer..upenye die jatuh kat bilik air..b4 neh mmg die da ngadu skt pinggang tp igt biase2 jer..x sangke la kronik cm gi2..mlm 2 cousin aku dtg n die urut ayah aku..ok la sket..smalam aku cuti..antar ayah aku g check up,mama aku dmam n anta adik aku g wat medical check up coz die nk masuk poly..huhu..hope ayah aku ok la..riso aku..yelah,die mane penah saket cm2..td aku call umah,die kate da ok sket..da mkn sume2..sdey aku..menitik2 air mate aku smalam..dpn ayah aku wat gelak2,tp dlm ati,tuhan je yg tau..ayah,smoge cepat sembuh..k..daa..

No comments: