Thursday, July 17, 2008

kursus oh kursus..







erm,da lame x update..huhu..so far,kursus yg aku g neh best la..syok woo..byk mende aku dpt blaja..dapat gak knl ngan ramai member..huhu..yg bestnye kursus kali neh de jungle trekking ngan abselling..tidak dilupekan juga de maen spider2..aku yg agak 'sasa' neh bak kate kak yang,dapat keluar dr lubang tu dengan jayenye..ngeh3..nway,thankz untok dak2 group haku.."denga siren sume gerak".."gerak geri SEPAKAT"..ngeh2..2 la ayat2 yg di cheer kan oleh group haku..klaka gile..wat pertama kalinye gak dlm idop,aku kne wat abselling..geletar pale lutut aku neh..takut gle weh..huhu..aku gak da stat kelas..peh,skt otak haku..da lame x blaja..nk adapt blk ngan mende2 2 sume..smlam blaja math,ya ampun..mende 2 aku da blaja dulu..tp sumpah aku blur..haha..kne la cr blk notes2 aku time kat poly dulu..erm,wish me luck la..huh..rase cm nk nanges pon hade..neh gambo2 time kursus..



No comments: