Friday, August 29, 2008

hari neh,semalam dan kelmarin..

dah lame rasenye x mengupdate mende alah neh..bkn ape..agak bz ngan hal opishnye n test yg agak mlmbak2 2..huhu..so far,alhamdulillah..ok jer sumenye..bln pose pon da nak abes da..huhu..nk raye la plak..erm,x sopping pape lg untok raye neh..huhu..bln pose neh,mcm2 hal jd..haha..klaka pon hade..tp aku percaye,mende 2 sume de hikmahnye..huhu..hope so,pas neh aku jd manusia yg lbey baek..thankz della..u alwayz wif me..hehe..time cuti nuzul quran ri2,aku g bukak pose ngan wan,zam,apis n awin..erm,2 je la yg hade pon..yg laen x blk lg..neh dorang planning maybe diz weekend nk g buke same lg..msti syiok ramai2...hehe..every sabtu,aku bz ngan class..pas2,slaku asistant pada mama haku,terpakse la gak aku menemankan die ke tesco n kemane2 jelah die nk g..memandangkan,bulan pose adalah bulan yg mulia,aku lynkan je la..huhu..k,end dulu la..pale ting tong la..huhu..daaa..

No comments: