Friday, January 2, 2009

aku yg terSENTAP and meNYENTAP..

huhu..skang neh aku cm more sensetip la sket..x tau la nape..erm,4 da information aku gunekan blog aku neh untok mluahkan ape yg aku rase,ape yg aku nk ckp n its all bout me..so,sape yg cm menyampah2 nk bace, x yah bace..blog neh adelah medium untok aku mluahkan rase..blog aku,ske ati aku la nk ckp hape..titik..erm,lately neh aku cm tersentap n menyentap sket la ngan poojaan ati aku..ntah..aku tau die bz bkeje..tp dulu die x cm neh pon..dulu,die de mase untok haku..skang neh aku tgk die cm da x intrested nk lyn haku..nape ek??aku de wat salah ker???aku tau kdg2 aku lupe yg aku neh bkn sape2 pade die..kdg2 aku ter treat die cmne aku treat bf haku..tp salah ke aku untok rase riso untok die..da mmg aku neh cm neh..kdg2 aku ter pk gak bodo ker haku nk lyn pasaan aku neh sowang2..tp aku pduli hape..jiwe haku, pasaan haku..kdg2 aku terpk gak..aku neh mcm manusia yg x reti bersyukor..aku da de bf yg sayang aku,tp nape aku still nk kejar something yg x pasti..why???aku sgt konpius...sgt2..konon aku da bertekad x nk lyn die lg,tp ble smpai 1 mase,aku cr gak die..kat si2 terdapat unsur terhegeh2 dlm diriku..tp aku x bley elak..aku try paham yg he also de gf..tp ntahla..mlm td tetibe haku cm rase bersalah sgt2..nanges2 haku..tetibe bf haku call..lg la cm banjir kilat jdnye..beriye aku mintak ampon kat die..yg sgt syahdunye die amponkan aku..n die kate yg die jd lg sangat sayang kat aku..apakah????x paham haku!!ntahla..yg pasti kau syg keduanye!haloba ke haku???huh..

3 comments:

Erieq said...

uit., tak elok klu selalu emo nati cepat tue :)

Intanaziela said...

amboi..tersentap ye ko bye...banyak lah.. hihihi

byezuera said...

huhu..sdey tau..sob2..sob2..