Monday, January 12, 2009

~mengedate bersame POOJAAN ati~

erm,ari jumaat ri2, pas abes class, aku g ngedate ngan poojaan atiku..around 2 weekz gak la aku x jmpe die..windoo seh..huhu..ekceli aku x plan ke mane pon dat friday..juz nk hang out kua mkn jer..tp ble aku tnye die nk kemane..die kate ikut suke aku..die ikot jer..sgt pening aku..tetibe aku cm teringin nk g mkn kat william..aku dah la x penah g sane..berpandukan pade instructions yg aku dpt dr google map aku try la cr jalan..ekceli aku da smpai kat area si2..tp x jmpe2..dkt 50 ploh kali gak la ktowang pusing2 kat si2..tp x jmpe gak..dr 8 lbey smpai nk dkt kul 10 da..at last,ktowang decide untok balek..si poojaan da wat muke je..aku lg la bengang tahap cipan..tp aku tahan je pasaan haku neh..smpai kat federal,jammed la plak..lg la hangen haku..tetibe cm ternanges plak.. bley la plak ko nk ter2 kn byezuera..huhu..aku da nekad da,kalo die x decide nk g mkn ktne,aku nk balek jer..bia x mkn..puas ati aku..at last,die decide ktne die nk makan..gabra la 2 tgk aku da nanges..hehe..(sebenarnye bkn nanges sgt pon,saje gedikz2)hahaha..ktowang g makan kat 1 kedai kat atas bukit..kat shah alam sajork..dkt je pon ngan umah die..huhu..kalo ku tahu,awal2 lg aku da g makan kat si2 jerk..1st taim aku mkn kat si2..okehla makanan kat si2..ktowang mkn nasi putih,tomyam,daging merah,ayam kunyit n telor dadar..x sempat nk snap gambo..akak ngah sentap kan itu jam..x tau brape hengget ntah..die yg bayor..hehe..tp pas2 haku da okeh balek da..huhu..ala,aku mane reti sentap lame2..ekceli next week,bezday die..tp aku rase die cm bz kn next week,so..here u are..aku da bg pezen die da..cpt x??excited x???lantak la si2..malas aku nk pk lg da..dlm mase yg same,aku nk pujuk die 2..die pon cm sentap2 gak ngan aku..akhirnye..he's smile..nway,happy becoming bezday dear..smoge pjg umo n murah rezki..

No comments: