Wednesday, June 18, 2008

HaRi Yg Bosan!!!

ni entry haku yg kedua dlm ari neh..coz aku bosan keje ari neh..bkn xde keje,ade keje..tp da setel..huhu..untok ari neh je la..haha..ni br pas borak2 ngan apiz..dua2 apiz..dorang neh da la sewel..dok nyakat2 keyroll..keyroll pon layan jerk..huhu..pagi td uncle yg slalu follow up pasal kg chempaka 2 dtg..naseb baek aku da wat pe yg die nak..kalo x naye jerk..da la byk yg die nk follow up..huhu..4 da information,aku neh kapten untok volleyball umah hijau..skang neh kan ngah musim2 sukan kat opisz aku neh..tp aku juz pemain simpanan jerk..haha..mane pernah hayat aku maen mende alah 2..kat sini je baru aku pegang bola 2..haha..aku da kuarkan la kan nama pemain2 yang aku da select..chewah..tp de gak yg x puas ati..de gak yg bersuare..ntah la..ekceli aku x keysah pon..kalo nk maen,maen je..ganti name aku pon xpe..aku x keysah..tp xpelah..bgos la gi2..at least ahli2 umah hijau neh sumenye bersemangat..haha..ptg kang br aku nk inform blk kat dorang..plzz la..pening haku..neh br kapten,kalo aku jd bos cm pak ya 2,lg mampos agknye haku..huhu..erm,windu la kat bf haku..ngeh3..da lame ktowang x jumpe..erm,nanti aku wat spesel entry untuk die ek..hehe..till then..chow..

No comments: