Wednesday, June 18, 2008

ma' bf & i

diz entry spesel 4 my bf..hehe..gatal maksima haku neh..huhu..bkn hape,kang kalo x de untok die kecik ati plak..ngeh3..sowi dear..hehe..his name *ZURKANAIN AHMAD*..die neh budak yg baek la even kadang2 menjengkelkan haku..da bertahun gak la aku bercinte ngan die..around 4 years???ok??akak neh wanita yg setia dik..huhu..die neh x la hensem pon..biase2 jerk..skang neh die keje kat jb..die mmg owang sane pon..tp dulu die blajo kat poly dungun,t'ganu..sekelas ngan bestpwenz haku..thankz 2 dilla..ngeh..da lame x jmpe die..puas akak menanggung windu dik..biasela bercinte long distance neh mmg memenatkan..tp best woo..thrill giler..sape kate kalo slalu x jmpe means xde gado2..aku slalu jer gado..bkn hape,ble da jaoh neh,mulelah masing2 syak wasangke..tp aku jer yg slalu jeles2 neh..huhu..nway die mmg paham aku..die manusia yg paling bersabo skali ngan karenah haku..pecah rekod neh bercinte smpai 4 tahun..huu..tp kdg2 ble syaiton ni rajim da menguasai diri de gak terlintas nk cr bf laen..tp xbley la..pasaan cinte + syg kat die menguasai segalenye..ceh2..cam sasterawati plak!!!..nway,sayang banget sama kamuu...huhu..mmuah..luv u dear..ni feveret lagu ktowang..
*Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku
Banyak kataYang tak mampu kuungkapkanKepada dirimu
Aku ingin engkau slaluHadir dan temani aku
Disetiap langkahYang meyakiniku
Kau tercipta untukku Sepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu Hadir dan temani aku Disetiap langkahYang meyakiniku
Kau tercipta untukku Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragakuKu ingin kau tau Kuslalu milikmuYang mencintaimuSepanjang hidupku
Aku ingin engkau slalu Hadir dan temani aku
Disetiap langkahYang meyakiniku Kau tercipta untukkuMeski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragakuKu ingin kau tau
Kuslalu milikmuYang mencintaimu*
songz by -UNGU-

1 comment:

nerdfreak said...

wah³... rajin betul ko ye.. blog sampai tiga kali sehari... mana ada org blog sampai tiga kali sehari weh.. tulis diari la... haiyaaa ini olang...