Tuesday, June 17, 2008

mY jourNeY 2 be a GUD STUDENTZ..



wah2 cam gempak2 je ble bace title kat atas 2..tp ekceli aku biase2 jerk..aku amek spm kat skola menengah teknik kuala klawang..pas2 aku dpt futher stady kat poly sabak bernam..courses of electronics computer engineering..kat dalam 2 ramai gak la student2nye..bg aku alam blaja neh adelah alam yg paling best skali..mcm2 mende aku bley blaja..ngan dak2 kelas haku cm sewel2 sume..tp klas haku mmg vouge la..time 2 sape x kenal dak2 DTK..voogie da vast la sume2nye..ngan sorang mulut cm longkang dok mengate orang..mcm2 hal la..ngan lecturer yg majuk time bg kuliah..tp 2 sume experienced yg paling best la maybe x sume dapat rase knangan terindah cm2..thankz 2 all my lecturers,my fwenz..akhirnye aku grad gak..huhu..DTK JULY 2004 is da BEST!!FRIENDS TILL DEATH..ngeh3..

No comments: