Tuesday, June 17, 2008

LELAKI ITU..

Honestly,aku suke keje kat sini..bagi aku mende yang aku wat neh adalah satu pengalaman baru bagi aku..yelah,mane penah nk tau pasal tanah2 neh..tp so far,aku ok..aku kne byk blaja lg..aku sedar mende 2..sume org2 kat opish neh pon support aku..mane yang aku x tau dorang ajar..tp biase lah..x sume orang akan suke kte..lg2 ble kte masuk kat tmpt baru..blaja n bekeje adalah satu pengalaman yang berbeza..time keje neh kte dapat jumpe ngan mcm2 jenis manusia..aku kne controll pergaulan aku..yelah,ble keje rate umor berbeza2..mane yg mude 2 ok la..tp ble dtg yang tua aku cm pening sket..tp x sume yg tua 2 memeningkan haku..mane yg ok,aku layan je la kan..tp ade 1 pakcik neh,die cm anti btol ngan haku..x paham aku..mslhnye,since aku mule2 masuk keje lg die da tunjuk rupe x puas ati ngan haku..menanges gak la haku dibuatnye..mule2 aku try wat biase2 jer..anggap xde pape berlaku..aku layan gak die baek2..tp smpai skang die still wat muke x puas ati kat aku..kdg2 nk je aku g jmpe die then tnye "pe masalah ko neh??" tp biadap ke cm2??bg aku,yang tua dihormati yang muda disayangi..chewahh..ok ayat aku??bkn hape,aku bekerje ngan die, kne sentiase berurusan ngan die ibaratnye memerlukan antara satu sama lain la..tp ble die wat cm2,aku jd serbe salah n kdg2 menyampah..ble darah mude aku da stat mengalir 1 badan mule la aku mencarut mcm2..kalo nk di beat experienced haku nagn die mmg la die lg hebat die keje dah bertahun2 aku baru keje 6 bulan..pening aku ngan pakcik sorang neh..hope so,die ok pasni n aku mintak ampon la kalo aku de wat salah silap..mintak gak kat tuhan moge di amponkan dosa2 aku ..hua3..

No comments: