Wednesday, June 18, 2008

PaGi YaNg Indah..

halu..gud morning..aku br smpai opisz neh..slalu aku lewat tp disebabkan aku kene jd ibu coz mama aku g kursus,terpakse la bgon awal sket..everythings ok je pagi td kat umah..smooth..fuh,skang neh ngah musim sukan2 kat opisz haku neh..slaku atlet yang x brape nk bertauliah,aku layan je la sume game yg ade even aku maen cm x best..tp sumpah,sengal2 bdn aku neh..yelah da lame x bersukan..huhu..kak rosie kate makan panadol muscle yang cm dalam cite BONG 2,tp x ok2 pon..ekceli baru mkn mlm td..haha..smalam idop aku kucar kacir sket coz ramai gile public yang datang n tepon bertanyekan khabar pasal permohonan tanah dorang..hope ari ni xde org la yg datang..aku mls gle nk layan..nasib baek de kak naz..die assistant haku merangkap secretary haku..die neh mulut longkang sket tp ati baek maa..haha..ekceli byk lg entry yang aku nk wat coz byk event dlm idop haku neh..tp nanti2 lah ek..daa..

1 comment:

nerdfreak said...

oo ngumpat naz eh.. report, report... hahahaha