Tuesday, June 17, 2008

KMST oh KMST..

KMST 2 short form untok Kg.Melayu Subang Tambahan..kat area jalan nk g sungai buloh 2..asalnye 2 sume tanah setinggan..ni salah satu kawasan yang aku kne handle..kawasan ni paling bermasalah sekali..kadang2 mengucap pjg haku ble orang2 kg 2 telepon or jumpe aku..bukan hape,org da bg tanah tp kate x cukop luas la hape la..cm x bersyukor pon hade..igtla wahai manusia "dari tanah kamu dijadikan dan ke tanah juga kamu dikembalikan"..hua3..org2 kat si2 extreme2 tau..tp mane yg baek,aku layan la baek2..masalahnye mende2 neh x setel2..ble dnga jer KMST aku da stat saket otak..ble aku KIV sume,tau plak nk marah..bengang jer aku..hope so,pasni orang2 kat si2 bwk2 la bersabar ek..bersabar 2 kan separuh dari iman..ktorang kat sini sume wat keje..bkn x wat keje..ngeh3..astalavista babeh!!!

No comments: