Tuesday, August 5, 2008

aku SCANDAL..

huhu..dah lame x update menatang neh..huhu..bz skek akhir2 neh..huhu..erm,da stat da asiment..nmpk simple jerk,tp cm hawau gak la nk watnye..huhu..erm,entry kat atas 2,saje je aku type cm gi2..coz teringat time aku dnga hot fm pg td..time otw nk g opish..huhu..neh lagu 'aku scandal' songz by HUJAN..

'Kan ku berikan semua..Agar kau gembira sentiasa..Engkau tetap pergi..

Pergi meninggalkan ku sendiri..Jangan di simpan tiada rahsia..Katakan saja ku terima..

Engkau tetap pergi..Pergi meninggalkan ku sendiri..
Waktu duka dulu.. kita lalui bersama..Bahgia bagaikan malam di temani bintang terang..

Hancur hati bila kau undurkan diri..Meninggalkan daku..Meninggalkan ku sendiri..
Senyuman manis dibawa angin..Ku tunggu dikau terasa dingin..

Engkau tetap pergi..Pergi meninggalkan ku sendiri..Jangan di simpan tiada rahsia..

Katakan saja ku terima..Engkau tetap pergi..Pergi meninggalkan ku sendiri'


erm,ble ckp pasal scandal neh..mcm2 hal aku pk..bg aku,scandal neh cam kte da de something relation,tp still de some one yg laen..dlm erti kata laen 'x brape nk jujur lah'..huhu..teringat aku kat member aku..die neh gurl..juz called 'Miss D'..hehe..die neh de 3 bf tau..huhu..bkn tamak+haloba or gle sgt nk berjantan,tp yelah,stiap manusia kan de kekurangan masing2..2 yang syok ble kte bercinte ramai2..yg sowang bley topup kelemahan org neh..yg sorang lg pon cm2 gak..hehe..tp dlm 3 org 2,dela orang neh steady bf die..tp 2 la..berempat lbey baek..nk wat gano..hehe..hope die dapat la wat pilihan sebaeknye..huhu..bg aku kaseh syg n rete same penting..tp cukop la juz besederhana dlm idop..kalo kte kawen ngan org kaye,tp x bley bahgiekan kte pon ssh gak..jiwe merane..tp kalo nk harapkan kaseh syg jer,bley kenyang ker???hehe..2 la..renung2kan..haha..nway,luv my hubby lotz la..mmuah!!!even akupon de scandal gak skek2..hehe..ampunn..

No comments: