Friday, August 8, 2008

am i????

ui..kat opish neh..cm bosan2 jerk coz xde keje rini..2 yg bley update mende neh..huhu..nway,i feel like i am fall in luv again..huikz..kalo della dnga neh,mati die sepak haku..ngeh2..aku da janji ngan della no heart feeling ngan 'Mr X' 2..coz kalo de heart feeling,die gak yg masak nk dnga rintihan hati haku neh..ngeh2..tp 2 la..watpe nk tipu diri sndiri ek???aku da stat ske sama itu lelaki..tp sian bf haku..tp bf aku pon cm emosi2 je ngan haku..aku sdey sgt tau..mlm td aku call die,dahla ckp cm nk x nk..pas2 ble aku nk end call,without any wordz,die ltk je phone 2..aku bengang tahap gaban pnye..2 yg hati aku neh mule beralih arah..chewah..cm lagu aisyah plakz..bkn ape,Mr X 2 cm baek2 gi2..concern ngan haku..salah ke haku??tp aku ske die..sgt2..aku x tau la kalo kegilaan aku 2 atas sbb ati aku neh yg cm merane dek kerane bf haku..haha..ntahla..hope 2han tunjukkan aku jalan yg benar..haha..aku slalu doa,temukan aku ngan someone yg bley trime aku+family+kwn2 aku seadenye..alwayz..kalo pk2,lame lg aku nk kawen..tp ble dok pk feyruz yg da tunang,ameen yg da de anak..rase cpt la plak..hehe..ntahla..bia la mase yg tentukan..della,ble ko blk nanti..bersedialah untok dnga luahan hati aku neh..haha..ape gune kawan kan????ngeh3..;p

No comments: